Update 2

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Go down

Re: Update 2

Post by superagurk on Tue 18 Nov - 23:27

Wordenskjold wrote:Chez, hvor var det du købte dit æsel?

Samme sted som Loblo... Mit havde bare mere pels

Lvl 25 Archmage Supah Epic Playa!

http://www.giantitp.com/

Back to top Go down

Post by Gezmo on Wed 19 Nov - 8:52

Og derfor er det nu et zombieæsel. Mit æsel var det eneste, der kom med fra øen.

Tag dén, Kim! Razz
Gezmo

Back to top Go down

Post by Wordenskjold on Wed 19 Nov - 9:40

Touché, Piv!

Så tror jeg den blev afgjort!
Wordenskjold
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by superagurk on Wed 19 Nov - 9:54

-Jeg forstår ikke? "Black Stallion" blev købt på øen.. den døde af frost (Kom aldrig videre), mens "Los Stalliones" blev købt i Central Keep.. Jeg satser ikke på at den er blevet udskibet til Øen..

- Loblos æsel blev pint af Loblo, overtaget/købt af Explix og pint af Explix indtil det døde i Central Keep..

"Los Stalliones" har intet med øen at gøre..

Back to top Go down

Post by superagurk on Wed 19 Nov - 9:56

superagurk wrote:
Wordenskjold wrote:Chez, hvor var det du købte dit æsel?

Jeg har ikke adgang til Loblos private forum, og jeg husker ikke om han købte et æsel da vi ankom til CK.. Men han snakkede om at han havde købt et, hvorfor det ikke ville være usandsynligt at det blev købt samme sted som Chez's.. Men det ved GM vel

Back to top Go down

Post by Gezmo on Wed 19 Nov - 10:20

Jeg kan bestemt ikke huske noget om at der var nogle der gik på indkøb i byen for at finde æsler, men det kan da være at jeg har overhørt det. Men hvad har du gjort med dit æsel mens vi har været oppe i hulen osv.? Jeg kan virkelig ikke huske at du har snakket om det? (igen, jeg flueknepper Wink)

Ellers går det nok også, men i så fald at du har et æsel når du møder Experilix, kan jeg da fortælle, hvad der sker:

Da Experilix ser skak-mandens æsel bliver han vild i øjnene, savler en smule i sit skæg og ryster på hænderne. Han er splittet; skal han være glad? For han elsker jo de små kræ, eller skal han være ked af det, for han efterhånden indset at alle æsler i hans nærhed lider en pinefuld og ydmygende død? Til sidst beslutter han sig: Han farer hen til æslet - "Er du mit lille æsel, hva? Er du det - er du mit lille kæleæsel? Jah du er, jah. Du kan godt lide det, når kæler dig på ryggen, og klør dig bag ørene, hva?"

Etc, etc.

Jeg tror du kan gætte dig til resten Smile
Gezmo

Back to top Go down

Post by superagurk on Wed 19 Nov - 10:53

Gezmo wrote:Jeg kan bestemt ikke huske noget om at der var nogle der gik på indkøb i byen for at finde æsler, men det kan da være at jeg har overhørt det. Men hvad har du gjort med dit æsel mens vi har været oppe i hulen osv.? Jeg kan virkelig ikke huske at du har snakket om det? (igen, jeg flueknepper Wink)

Af respekt for solid flueknepning, så købte Chez æslet efter hulen Out of Character: Jeg købte den i forbindelse med et andet indkøb, hvor der blev brugt lidt penge på poison .. Det ved i andre ikke noget om.. Men der var mængderabat hvis man købte et æsel samtidig med

Gezmo wrote:Ellers går det nok også, men i så fald at du har et æsel når du møder Experilix, kan jeg da fortælle, hvad der sker:

Da Experilix ser skak-mandens æsel bliver han vild i øjnene, savler en smule i sit skæg og ryster på hænderne. Han er splittet; skal han være glad? For han elsker jo de små kræ, eller skal han være ked af det, for han efterhånden indset at alle æsler i hans nærhed lider en pinefuld og ydmygende død? Til sidst beslutter han sig: Han farer hen til æslet - "Er du mit lille æsel, hva? Er du det - er du mit lille kæleæsel? Jah du er, jah. Du kan godt lide det, når kæler dig på ryggen, og klør dig bag ørene, hva?"

Etc, etc.

Jeg tror du kan gætte dig til resten Smile

Chez kigger ikke overrasket hen på Druiden, og satser på at druiden ikke når til samlejestadiet.. Men bare for en sikkerheds skyld afbryder han kort Expillix og siger:

"Det er Los Stalliones... du må gerne se til ham hvis du vil, men forkæl ham nu ikke alt for meget.. han skal stadig være i stand til at bære oppakningen.."

Chez sikrer sig at der ikke ligger noget alt for værdifuld oppakning på æslet, da han forventer at det snart kommer til at lide en horribel død

Back to top Go down

Post by Wordenskjold on Wed 19 Nov - 12:41

Haha!

Piv, er det en kamp op ad bakke med de æsler der? Det er korrekt at black Stallion aldrig overlevede øen, og det er ligeledes korrekt at Chez købte sig et æsel i Zhentil Keep
Wordenskjold
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by Flejno on Wed 19 Nov - 15:52

Hvorfor forestiller jeg mig Loblo sidde til arcanium optagelsesprøven med 4 geometriske former foran sig : en cirkel, en trekant, en firkant og en rektangel .. og selvfølgelig en plade hvor kun 1 af dem passer igennem et dertil passende hul. Han bliver langsomt mere og mere lilla i hovedet af anstrengelse ...

Grunden til at han kom ind på Arcanium var faktisk fordi han fik alle klodserne igennem de forkerte huller uden brug af magi.

"The Arcanium" er IKKE kendt for det høje int stats åbenbart, men den viden loblo har fået er nu effektivt blevet overført til dyre- træning, -anvendelse, -tilberedning ...
Flejno

Back to top Go down

Post by AskHL on Thu 20 Nov - 1:32

(hvor Chez købte sit æsel)

Det skal siges at Loblo ikke havde et æsel i forvejen og blot har fulgt med dig i flugten fra byen. Hvis du købte et æsel på vejen har Loblo gjort det samme, men hvis du havde det i forvejen er det kun dig der har et.

Hvorfor forestiller jeg mig Loblo sidde til arcanium optagelsesprøven med 4 geometriske former foran sig : en cirkel, en trekant, en firkant og en rektangel .. og selvfølgelig en plade hvor kun 1 af dem passer igennem et dertil passende hul. Han bliver langsomt mere og mere lilla i hovedet af anstrengelse ...

Så svær var prøven heller ikke, Loblo lurede hurtigt at det var et spørgsmål om teknik: hvis man placerer en brik på pladen, lægger bordet på hovedet oven på pladen og dernæst hopper på det, så kan man hurtigt få alle fire brikker til at sidde fast.
AskHL

Character sheet
Name: Ask Hjorth Larsen
Class / Level:

Back to top Go down

Post by Wordenskjold on Thu 20 Nov - 7:47

Flejno wrote:Hvorfor forestiller jeg mig Loblo sidde til arcanium optagelsesprøven med 4 geometriske former foran sig : en cirkel, en trekant, en firkant og en rektangel ..

BÅDE en firkant og en rektangel? Razz
Wordenskjold
Admin
Admin

Back to top Go down

Post by superagurk on Thu 20 Nov - 8:41

Wordenskjold wrote:
Flejno wrote:Hvorfor forestiller jeg mig Loblo sidde til arcanium optagelsesprøven med 4 geometriske former foran sig : en cirkel, en trekant, en firkant og en rektangel ..

BÅDE en firkant og en rektangel? Razz

.. og en kvadrat

Back to top Go down

Post by Gezmo on Thu 20 Nov - 11:40

Jaja man kan godt se, hvem der har haft ubehagelige oplevelser med disse geometriske prøver Smile
Gezmo

Back to top Go down

Post by Quang on Thu 20 Nov - 16:30

en firkant behøver jo ikke være en rektangel... det kunne også være en rhombe eller en trapez... amatører
Quang

Character sheet
Name: Gorm
Class / Level:

Back to top Go down

Post by superagurk on Thu 20 Nov - 16:32

Quang wrote:en firkant behøver jo ikke være en rektangel... det kunne også være en rhombe eller en trapez... amatører

Men en rektangel vil altid være en firkant... ligesom en kvadrat altid vil være en rektangel og en firkant...

Back to top Go down

Post by superagurk on Fri 21 Nov - 9:19

Bëör bør få en nyt navn ... MR. FREEZE.....

Back to top Go down

Post by Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Page 2 of 2 Previous  1, 2

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics